Mina föräldrar.

Det var ju förbannat att man skulle bli sjuk nu också.
Knappt kunnat andas inatt och vaknade typ 30 gånger :(

Måste bli frisk! Hinner inte vara sjuk just nu.









Mina föräldrar.
Ja-adu. Vad jag ska berätta om dem..
Min pappa jobbar ganska mycket och vi är inte så nära.
Däremot är det han som köper nya grejer till mig, oftast. HE-HE.

Min mamma däremot kan jag nog egentligen prata om allting med.
Dock gör jag inte det.. Finns en del saker man håller för sig själv,
om ni förstår vad jag menar!
Men hon är nog den bästa mamman man kan ha.
Hon ställer alltid upp, vad det en är!
Jag är glad jag har henne :)

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0