Min dag. snyft.

Var hos optikern idag igen.
Lämnade in mina glasögon, så nu får jag dem om antingen tre dagar,
en vecka eller två veckor, haha.

Sen skulle jag få tips och grejer om linser.
Så först satte hon i dem, sen skulle jag ta ut dem, ta in, ta ut och ta in igen.
Men efter lite tårar och så, så gick det hyfsat bra iallafall.
Såg alldeles gråtfärdig ut när jag gick därifrån! Haha.

Det är egentligen rätt sjukt över hur bra jag ser med dem i.
Var som en helt ny värld. Tro det eller ej ;)

Skriv till mig!
Postat av: linda

haha vet hur du känner dig, man bah: aaahaa va det så allt såg ut! men var glad för det, perfekt på hösten så man får se allt fint istället för att alla träd och löv är en enda massa (a)

2010-10-20 @ 21:55:17
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0