samhäll & FFML.

Pluggat samhällsekonomi ett bra tag nu alltså.
Inte det roligaste som finns kan jag ju säga.
Nu ska jag nog banenmig gå och lägga mig. Så himla skööööönt.

Men först ska jag skratta lite åt sakerna som står på denna underbara sida.

  • Idag fick jag mens och imorgon åker jag för en veckas fest-singel-vecka i Alanya.
  • Idag hade jag sex för första gången, jag är 31 och har varit tillsammans med min flickvän i 7 år.
  • Idag bestämde jag mig för att onanera på chatroulette. Min mattelärare bestämde sig tydligen för detsamma.
  • Idag frågade en av 7-åringarna som jag tränar om jag hade vattkoppor. Jag var osminkad.
  • Idag upptäckte jag att jag var gravid. Jag är femton år. Pappan är trettioett. Dessutom min lärare.

Skriv till mig!
Postat av: Anonym

http://www.fmylife.com/ <--- engelska versionen, har en hel del wierd saker!

2010-10-07 @ 23:10:38
URL: http://snil.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0