Isaberg.

Konstig dag idag.
Först regnade det, sen snöade det, sen snöstorm, sen sol!

Hur som helst så blev dagen i princip så som jag trodde.. fika, fika och.. fika.
De hade världens sämsta pulkabacke där det bara var utvecklingsstörda och 5-åringar som åkte.
Trots att vi knappt åkte, så är jag ändå helt slut.
Och ouch.. Jag har prov imorgon..
Tror ni jag orkar plugga? Nä.




Maja, Simon, Johanna & En halv Emilia.






Om man känner våran klass,
är det inte så svårt att lista ut vem som skrev lapparna till "med andra ord", haha.














Hahahaha, förlåt Elin. Jag var tvungen!


Maja & Erica.

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0