I brist på annat att göra..

Vad heter du: Emilia Starkenberg.
Ålder: 16
Vad gör du: Sitter i min sönderslitna datorstol, gäspar lite då och då och lyssnar på otroligt bra musik!
Vad längtar du till: Sommaren. Glass, sol, bad och allt som sommaren har att erbjuda.
Vad händer i helgen: Ingenting planerat! Får hoppas på nåt bra, som ett avslut på lovet :)
Vad har du på dig: Jeans, svart linne, pösig grå magtröja över.
Vad blir du glad av: Mat, shopping, vänner, choklad, glada människor t. ex.
Vad blir du ledsen av: Djurplågeri.
Vad ska du göra idag: Inte mycket mer än att sitta här, klockan är nämligen 23.
Vad dansar du till: Det mesta faktiskt.. Men det betyder inte att jag är bra!
Vem saknar du: Fler än en kan jag ju säga. Vissa mer än andra.
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: Jag är trött.
Hur gör du när du är kär i fel person: Försöker komma på så många dåliga saker som helst om personen och försöker hitta någon annan. Haha!
Vem vill du kasta en sten i huvudet på? Hm.. Ingen som jag kan komma på nu.
Vem sov du med senast?
Ja-adu, vem var det.. Ingen aning om jag ska vara ärlig!
Har du köpt lösgodis för över 50 kr:
Det har jag nog lyckats med, ja.

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0