I wanna be with you tonight.

När man har det så fruktansvärt bra,
då är det värsta som finns, när det tar slut.


Bussen stod redan och väntade,
och jag önskade nästan att den bara skulle åka iväg,
bara för att kunna vara med dig lite mer. Bara få se dig,
få röra dig och få krama om dig lite mer..

Det jobbiga var inte att säga hejdå till dig..
Det jobbiga var att veta att jag inte kommer få se ditt ansikte på två veckor.
Två jävla veckor.
När jag redan nu, efter bara två dagar saknar dig så att det gör ont,
vill jag inte veta hur det kommer vara de tolv dagarna som är kvar.


Skriv till mig!
Postat av: Hanna.

Svar: Det betyder mycket att du säger det, tjejen. Tack, verkligen!



Och du, kan jag klara mig igenom alla dessa hjärtekross och liknande, kan du fixa tolv dagar till. Tänk på att det kommer vara så värt det. Tänk på att det kommer bli hur bra som helst när de där tolv dagarna har gått. Det kommer inte vara lätt, men du kommer fixa det. <3

2011-01-19 @ 17:13:57
URL: http://utanklikhet.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0