I'm a survivor!

Klockan är fem och jag är fortfarande mätt sen skolan.
Men när man kan äta klyftpotatis, schnitzel och bearneisesås i skolan
så är det inte så himla konstigt..!

Gjorde förresten ett inlägg i morse om att
jag misstänkte att det var en saddist som lagt upp vårat schema på torsdagar.

(Men, mitt internet krånglade, så det kom aldrig upp).
Den innerhåller både tre timmar och tjugo minuter lång geografi och sen efter det, engelska!
Visst, engelska kanske inte är så jobbigt, tänker ni.
Men hade ni haft den läraren som jag har, hade ni nog hållt med mig! Haha.

Men, jag överlevde dagen.
Funderar på att pyssla om mig lite ikväll med hårinpackning, fixa naglarna osv.
Skulle behövas..! Får se om jag orkar.

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0