I want you to notice, when I'm not around.

Har gått som en zombie dehär två dagarna nu.
Så fruktansvärt trött!
Men
(!) jag tränade faktiskt efter skolan idag.
Det är jag stolt över.


Hade förresten tänkt att göra en lista igen på bloggen.

Men kanske inte varje dag, får se lite.
Här är den iallafall.

Dag 01 - Presentation om mig själv
Dag 02 - Två saker jag längtar efter
Dag 03 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 04 - Två utomlands bilder
Dag 05 - Rummet som jag gillar mest i huset/lägenheten
Dag 06 - Två personer som betyder mycket för mig
Dag 07 - Tio sanningar om mig
Dag 08 - Fem bilder från minnen 2010
Dag 09 - En bild som är från när jag var liten
Dag 10 - Min favorit film när jag var liten
Dag 11 - Mina/mitt syskon
Dag 12 - Fem favorit dagar på året
Dag 13 - En bild jag tagit som betyder någonting
Dag 14 - En bild som är över ett år gammal
Dag 15 - En bild som inte är tagen i landet jag bor i
Dag 16 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 17 - En sång som får mig att må bra
Dag 18 - En video från youtube jag gillar
Dag 19 - Två saker som händer mig ofta
Dag 20 - En före och efter bild när jag fixar mitt hår
Dag 21 - En ny tagen bild
Dag 22 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 23 - En rolig bild
Dag 24 - Ett datum jag aldrig kommer glömma

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0