Tänk positivt.. Eller?

FY. SATAN. VILKET. JÄVLA. VÄDER.

Och imorse bestämde jag mig för att ha tunna, tunna nylonstrumpbyxor på mig.
Vad händer då? Jo, det börjar regna & snöa.
Och inte nog med det så gick strumpbyxorna sönder också.

Nu ska jag ta mig på något mysigt, kanske göra lite varmchoklad,
kolla på Criminal Minds och sluta sura.

Försöker numera tänka så positivit som möjligt..
Kan dock inte komma på något positivt om vädret.. Men..
Mina trasiga strumpbyxor kanske t.o.m är modernt?
Kolla bara här!



Skriv till mig!
Postat av: Karin

> tack, jag har faktiskt köpt den på loppis för en tia :)!

2011-03-10 @ 16:22:54
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0