To all my friends

Jag måste ha de finaste vännerna på denna jord.

Jag är så himla lycklig att jag har er. Utan er, hade jag inte varit någonting.
Det är inte något jag bara säger, verkligen inte.
För jag hade aldrig klarat mig igenom allting utan er och erat stöd.
Ni gör mig stark.

Vänner har kommit och gått,
men jag vet nu vilka jag ska hålla fast vid,
vilka som är riktiga vänner och vilka som inte är det.

En del träffar man oftare än andra, och en del är man närmre än andra.
Men jag kommer fortfarande se er som äkta vänner,
för jag vet att ni finns där och bryr er.
Tack för att ni finns.


Skriv till mig!
Postat av: frida

åh, du är så fin vännen.

hoppas allt är bra med dig nu!

hade tyvärr rätt med din magkänsla :(

pussss <3

2011-03-16 @ 23:30:12
URL: http://fridahamark.blogg.se/
Postat av: jacqueline

JAG SAKNAR DIG!

I REALLY DO SWEETIE, och jag hoppas att du vet det.

Vi har så fina minnen från högstadiet tillsammans. V får se till att tjejerna får träffas snar igen. Ni kommer ju aldrig slå de "nya" tjejerna i klassen eftersom ni är oförglömliga.

Pussss

2011-03-17 @ 18:46:52
URL: http://jacquelinea.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0