eurocop ?

Igår när jag satt vid datorn så ringde en mig.
"Hallå ?"
" .. heeej.. :'("
"vem är det ?"
"anton.."
"jaha.. hej."               (trodde först det var min kompis)
"varför gör du såhär mot mig ? :("
"hahah, ursäkta ?"
så höll han på massa och tjafsa, haha.
jag
"jag har ingen aning om vem du är,
eller vad du vill mig, men jag lägger på nu ! hejdå !"
så ringde han upp igen
"läägg inte påååå :'(
då måste jag ju ringa upp en  gång  till !"
"hahah, alltså du är störd !"
"men emiliiiiaa ? :'("
"ja-a.. ?"
"jag älskar ju dig !"
"hahahahahahaha"
typ.

Hahaha, det var helt sjukt.
För trodde det var en som drygade sig,
en jag snackar på msn och så ..
Men så var det inte han :o
Hahaha,

Sen i slutet sa han typ
eurocop radio
sen la på .. :'s

Tänk så var det eurocop som ringde mig, hahaha
.



Idag är det skolfoto ! åhnej..
Jag orkar inte, :o
Vet inte vad jag ska ha på mig heller ..
Blir väll inget speciellt :)

Och ett litet klipp på mig från igår.
Åt typ skitäckligt choklad och proppade in en maaassa.

 
Hahaha (a)


Men nu ska jag dra och fixa mig,
pusshej !

Skriv till mig!
Postat av: Emma

Haha, gulligt

2009-08-30 @ 22:29:20
URL: http://emzofc.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0