hiss/diss



-  Höstmodet i år. det verkar riktigt mysigt med alla koftor osv.
-  Klackskor. Och när dem är sköna blir det inte bättre !
-  Lars winnerbäck. Hans låtar är verkligen mysiga.
-  Calvin Harris. Det är något som gör han sjukt snygg ! Och hans musik är mumsig.



-  Fransk manikyr. Ser snyggt & fräscht ut.
-  Fina vänner. Dem som alltid ställer upp och som man kan vara sig själv med.
-  Personer som verkligen inte bryr sig om vad andra tycker !
-  Mysbyxor, haha. Behöver inte ens säga varför :)
-  Helg. Så himla skönt att bara vila ut. Även om man inte gör nåt speciellt.
-  Fruktsallad. Nyttigt & gott !








-  Shutter shades. Dem är så sjukt fula & det finns ingen mening med dem ?


-  Gummiband på benen. Kom igen nu ?
-  Löshår. Det är klart, en del passar verkligen i det och det är snyggt och så.
Men när man verkligen ser att det är fake, är det inte snyggt nånstans.
-  NO. Varför har man ens det ämnet ? Eller det kanske inte är kul bara för att jag inte fattar nåt
-  Omatchade kläder. Inte snyggt.
-  Caroline af ugglas. Hon är ju verkligen inte bra ?!
-  Rökning. Finns det nåt positivt om det ?
-  Photoshopa sina bilder för mycket. När man inte ens liknar sig själv på sina bilder, är det bara skrämmande.
-  Kissie, dessie och allt var dem heter. Nej, tänker inte ens säga vad jag tycker om dem.
-  Folk som skriker elaka saker. Jag menar .. Hur svårt kan det vara att bara hålla igen munnen ?

Skriv till mig!
Postat av: fridahamark.

Shutter shadesm fifan. fultfultfult som stryk!

haha, behövde bara komentera :d

coca cola solen har Shutter shades på sig, btw.

usch!

dissa coca cola solen på flaskan!



<3

2009-08-31 @ 20:18:59
Postat av: PeterDeluxe

Om du fick hissa/dissa min sida vad skulle det blir då ??

2009-08-31 @ 22:11:43
URL: http://www.peterdeluxe.webs.com
Postat av: karolinajonsson

snygg blogg :D

2009-09-01 @ 19:33:15
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0