OC

Blev inte att åka till vätterstranden idag.
Erica kom hit en liten stund istället :)
Sen har jag typ bara kollat på OC hela dagen..
Det borde nästan vara olagligt att sitta inne,
när det är så himla fint väder.. :o
Hur som helst.



Idag, 7:e augusti 2009, kl 12,34 ska tydligen vara ett historiskt klockslag enligt numerologer.
Skriver man siffrorna i följd blir det ju nämligen 123456789.
Just vid detta klockslag ska man sitta ner
och tänka på något positivt man vill ska hända i ens liv.
Skicka iväg positiva tankar och positiv energi.
Skicka iväg dem vart då, undrar jag?
Vem ska ta emot dem och omvandla dem till verklighet?
När ska folk inse att det där med energier bara är en skröna?
Möjligtvis kan väl de positiva tankarna inleda den tänkande i en mer positiv inställning i livet,
men inte sjutton kommer drömmar infalla bara för att vi passerar ett visst klockslag.
Klockan och tiden är ju något som är påhittat av männinskan.
En energi hittas inte på av en människa och kan få önskningar att gå i uppfyllelse.
Det är helt enkelt upp till den önskande att uppfylla sina egna drömmar.

Heja vetenskapen!!


Detta läste jag då nåstans på nån sida.
Haha, stod även i aftonbladet ! :)
Lite coolt tycker jag.
Fast lite överdrivet, haha.

Men nu ska jag snart gå och lägga mig,
innan mamma kommer och surar.

Gonatt !


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0