Lite om min helg..

Gick lite tidigare sista lektionen i fredags,
eftersom mamma stod i kö på vårdcentralen. Så gick jag bara dit och tog sprutan.
Förutom att han tryckte ihop mitt fett och det stack till som satan, gick det bra.
Sen bar det av till lilla Skillingaryd.

Jag måste bara säga att alex är grym på trolleritrix! ;)
Han fick en tandpetare att hoppa av sig självt, sig själv att försvinna bakom ett lakan,
sväva i luften osv. Jag låg på golvet och skrattade så jag nästan kvävdes åt allting.
På kvällen var jag gnällig och jäättetrött. Ont i armen hade jag också. Så jag somnade på några sekunder.

Roligaste, bästa helgen någonsin!



Nästa vecka på torsdag är det lucia uppvisning.
Jag kan inte låtarna riktigt så det blir att öva hela veckan..
Känns som vi knappt övat nånting..

Gonatt alla mina läsare.
haha.


Skriv till mig!
Postat av: Anonym

Du borde ha vågithår oftare, skit fint var det :D

2009-12-07 @ 06:35:03
Postat av: frida

sjukt söt !

2009-12-07 @ 17:33:50
URL: http://fridacronholm.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0