onsdag

http://www.youtube.com/watch?v=QMRcle9kmeI&feature=related
<3


var bara lite i skolan idag.. eller ja, första lektionen :)
var typ nåt engelskaprov som var skitsvårt.. hoppade över det mesta.
sen stack jag hem, orkade inte mer.
luggit i sängen för det mesta..
får försöka inte tänka så himla mycket.


nu har jag lite bilder från elins födelsedag (;
tog liten tid, men skitsamma.


en glad emilia. :D


snyggsanna!


sötfrida!

ungefär såhär såg det ut när vi åt sushi :)
  
  
 

galet roligt :D



där har vi elin som fyllde 15 då :*
GRATTIS igen, lite efter. :)



och sista bilden på julia :)
modell eller ? (;

det var iallafall hur kul som helst.
men nu får det räcka, ska inte skriva mer.

ha det bäst.


Skriv till mig!
Postat av: Julia micuu <3

bäst var dagen och alla är grymt snygga on the sushi time (y

ta bort bilden på mig ;O

2009-02-26 @ 18:28:19
Postat av: elin.

bästa dagen i mitt liv. (L)

2009-02-27 @ 22:41:15
Postat av: sanna

hahah usch fyfan sushi.

Jag får väl bjuda på dem bilderna dådå <3

2009-03-02 @ 19:38:43
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

en glad OCH snygg emilia skare stå :D <3

2009-03-02 @ 19:49:56

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0