ännu en helg!

fredag.
skolan var inte så ansträngande.
Skippade musiken, och svenskan
var lite lagom skön.
Efter skolan åkte jag hem,
åt lite och åkte till konfan.
Vi gjorde lite uppgifter där och så.
Efter konfan åkte vi och hämtade upp älsklingen,
som skulle sova över hos mig :D
Vi kollade på spiderman, och hade det sådär perfekt,
som bara går att ha med honom.
Har ingen aning om när vi somnade.. :*
helt underbart.

lördagen,
efter att joel hade åkt iväg, gjorde jag inte så mycket..
åkte till A6 med pappa en supersnabbis,
så köpte han en volym master till mig. eller jag betalade 200 ;)
den är förövrigt jättebra!
sen lite senare var jag med syssling camilla!




men före det tog jag lite bilder på mig själv.. som vanligt ?
jag får nog snart sluta med att ta så mycket egobilder.


jag ser ganska förvånad ut ja.   och glad på den andra.
haha, skitsamma :)

söndag idag då.
kollat på OC, ätit och gjort ingenting.
just nu sitter jag här, skriver, och äter glass.
haha.
nej, nu får det va slut :)

hare bäst.


Skriv till mig!
Postat av: ottilia

Jag gillade ditt leende idag emilia. (:

2009-01-26 @ 15:13:14
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/
Postat av: Annelienygren

fiiin ! <3

2009-02-21 @ 23:21:32
URL: http://annelienygren.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0