en styck söndag

vaknade tjugo över elva.
fixade mig och sådär.
städade som en gris också.
sen vid 4 kom
2 kusiner, måmo &måfa, morbror & fru.
kalas för mami som fyllde år
förra veckan ju. brodern min sov ju, såklart. uh.
det var väll mys.
efter fikat vare ganska tråkigt,
så jag ringde till lillimuff. hon var här ett tag.
sen satt jag mest vid datan.






igår var jag med älsklingen.
det var underbart.
domhär 5 veckorna, och 5 dagarna,
har varit dom bästa i mitt liv.
du gör mig hel.


imon är det skola,
och jag skulle hellre göra annat. men iallafall.
vill hitta på nåt efter skolan.
så tråkigt att bara sitta hemma jämt :(
får väll se om joel är frivillig annars (a)

ska väll sova snart också..
gonatt. :*

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0