hemma igen..

åkte in till sjukhuset innan då..
morfar var inge vidare typ.
men han klarar sig.
"jag är som fantomen - odödlig"
det var iallafall skönt att se att han mådde hyfsat bra.
skulle ju inte klara av att förlora honom.
var där i en timme och lite mer.

hur som helst.
imorgon ska jag och lilli vara lagvärdar eller nåt.
ska "guida" några killar från nybro ?
de ska typ spela mot AD.
jag vet inte ens vad de ska spela.
HAHA, är väll fotboll eller innebandy.
sanna & stina har några andra,
från andra skolor och så.
hade det inte varit dendär saken,
hade jag stannat hemma.
men det blir säker kul! (:
nu ska jag snart försöka sova.
vart en asjobbig dag..
får se om jag kan sova bara..

PUSS


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0