min helg

mina helger är ganska tråkiga.. ibland.
förutom när jag är med kompisar och så.
men iallafall. i fredags var jag hemma.
hade lite smått ont i huvvet,
och var helt sjukt trött. orkade helt enkelt inte
me den dagen. så jag var hemma,
tänkte, vilade och kollade på OC.
var ute en snabbis och fotade lite.
sjukt kallt.. jag vill ha vår :(

         


på lördan var jag me lilli.
vi tog bilder mest typ.
och flummade :D
bättre person än lilli.. det finns verkligen inte.
jag lovar dig, att jag inte klarar mig utan dig.

  

sen på kvällen var det astråkigt.
hade inget att göra och så.
kollade på guldgalan senare.
blev sjukt glad när håkan hellström
och markus krunegård fick pris :D
sen på natten pratade jag me per.
jättelänge typ :*
<3
imon är det skola.. uhh.
dock inte jättejobbig dag imon..
och jag ska va me joel efter skolan :D

ha det bäst!


Skriv till mig!
Postat av: Jennifer

ni är sjukt söta!

puss :*

2009-02-12 @ 16:39:28
URL: http://jenniferstrandell.blogspot.com

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0