trött torsdag

torsdagar. underbara.. eller ?
spanska - haha, spanskaläraren trodde han var rolig hela tiden.
aslamt. var inte särkilt jobbigt där.
engelska - översätta text och jobba i övningsboken.
inte så jobbigt det heller. och det var tyst i klassrummet,
för en gång skull!
lunch. asäckligt.
matte - jag börjar fatta detta.. lite.
no - lekte bara med några himla legorobotar.
gött att vi tappade legoroboten två gånger så den paja.
fick bygga om igen. haha :(
sanna rev mig hela tiden, och var allmänt otrevlig!
inställd syslöjd.
så åkte jag hem.
skulle egentligen va me joel,
men det känns som om jag håller på att bli sjuk,
huvudvärk, mår illa och sådär,
så vi får träffas nån annan dag. söndag kanske.

nu mår jag inte jättebra.
ont i huvvet, trött, mår illa, seg,
känns som jag har feber.
sen är det just nu massa tankar som snurrar runt.
får kolla det snart.
går väll och lägger mig tidigt.. men inte än.
får se om det finns nån rolig film
jag kan ladda ner eller nåt.

jag börjar tveka på om det några som ens läser min blogg.
vet bara sanna & lilli. anna me kanske ? :*
ganska onödigt att ha den,
om ingen läser.
iochförsig skriver jag inte om jätteintressanta saker..
väldigt skönt att skriva av sig dock.


tog några bilder i morse. (genom fönstret)
får se om jag lägger in nån på bdb sen.



dagens låt
jimmy eat world - hear you me

Skriv till mig!
Postat av: sanna

jag var trevlig på no:n! ;o <3

2009-01-18 @ 21:04:59
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: ottilia

jag läser..

Nåja, jag ska börja läsa. (:

(Jag tyckte om den.)

2009-01-22 @ 19:07:20

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0