freeedaaag!

äntligen helg nu då!
skulle egentligen på bio med flickorna,
eftersom julia fyllde 15 i onsdags :*  (grattis!)
men eftersom jag har konfa strax så kan jag inte följa med :(

för övrigt ska jag praoa på kaffé paus vecka 12-13 :D
kom gärna och hälsa på mig elle (;
sån tur har jag som får vara där!

denna veckan har gått sjukt fort! :D
älskart! så himla skönt!
imon träffar jag nog bella,
så kaanske hon sover över här. (hon är bäst.)

för övrigt är jag jättesugen på att shoppa!
måste ha nya skor och allt (:

men nu ska jag iväg på konfa,
sen blir det väll att äta godis och kolla på let's dance! ;D

PUSS


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0