kort helg ?

inte längesen jag skrev, men ändå :)
i fredags var det konfa, sen tog jag det bara lugnt
och kollade på melodifestivalen. måste bara säga att jag hatar caroline af ugglas o:

igår var jag mest hemma.
planerat att jag skulle vara med bella.. tyvärr blev det inte så sen :(
så jag var mest hemma och tog det lugnt!

idag var jag först på gudtjänst.
flera styckna som var ledsna, eftersom någon hade dött.. inge kul ju :(
sen åkte jag och mamma till A6.
Var inte där jättelänge, men fick en bag som jag ska ha till idrotten
och några "fin"-skor!



ganska stor/hög klack.. och jag som inte är van vid det.. aldrig haft det typ :)
ska försöka gå runt lite i dem så jag kan vänja mig (;
sen efter A6 åkte ja och mamma och tränade! riktigt kul.
ska försöka börja träna nu :)

kollade också på Mia & Klara nyss!
galet program, haha (;

nu ska jag prata lite i telefon.. (a)
sen ska jag sov förstår ni.
ha det BÄST

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0