sööööndaag

Är det bara jag,
eller går inte veckorna sjukt fort ?
Var ju nyss helg! (:
Denna helgen har jag bara tagit det lugnt..

Kollade på melodifestivalen igår,
jag och mamma var verkligen inne i det!
hahah, var rädd att caroline af ugglas skulle vinna..
Själv tyckte jag måns skulle vinna (:
hur som helst (;

nu ska jag aldelles strax på gudtjänst!
jag orkar inte..
måste egentligen sova ut på helgerna och inte gå upp klockan 8 :(

prao två veckor fram nu!
ser verkligen fram emot det :)
drömde om det inatt..
nån blandning av top modell och cafeét jag ska va på.
hahahah (:
ska vara på kaffé paus, om ni inte visste.



måste bara visa mina bakskillz (a)
haha.

men nu ska jag dra,
ha det bäst!


Skriv till mig!
Postat av: Isabell Moberg

HAHHAHA, baka är din grej (Y)

2009-03-19 @ 16:22:09
URL: http://isabellmoberg.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0