aj ?

Imon äre sista dagen på praon då ..
Så dem är snälla, och låter mig sluta vid 12 ;)
Sen äre bara att åka till älsklingen.
Måste även säga att han är den gulligaste jag vet !

Ska åka tåg .. sjukt läskigt. Aldrig åkt tåg innan, haha.
Så det behövs nog ett lycka till (a)


Annars idag har jag bara tagit det lugnt faktiskt.
Inte orkat göra så mycket och så.

Känner att jag lägger in lite tråkiga inlägg .. ?
Men nu ska jag iallafall sova !
Ha en trevlig helg.

puss

Skriv till mig!
Postat av: Alx

Du är den underbaraste jag vet! (L)

2009-10-11 @ 10:56:02
Postat av: anna

var bor han? :)

kan du inte ha frågestund snart? :D

vill veta lite om pojken din jue !

2009-10-12 @ 20:06:00

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0