freeedag

Igårkväll kände jag mig jättehängig
och hade feber, så stannade hemma idag.
Rätt skönt att få en till helgdag också för den delen.

Imorgon kanske jag skulle med
till jacquelines sommarstuga (?)
med några till tjejer och basta och sånt ! :)
Får se hur det blir med det.

Och på söndag ska jag vara med julia !
Vi har planerat massa saker som vi ska göra ;)

Det är ungefär min helg :D



Hahah, och igårkväll
kom jag på att mamma är verkligen lam.
Vi satt och tittade på tv,
så kommer det en reklam som han HATAR.

mamma - nä-ä, nu kommer dendär jävla reklamen.
jag kan inte ens titta på honom, den fule fan !
jag - hahahaha, men luuugn.
på tvn - how can you know so möööcchh !
mamma - nää, jag ska aldrig köpa nåt där !

på tvn - apoliva care
mamma - / careface.

hahaha, jag tyckte det var rätt kul iallafall :D

men nu ska jag leta efter nåt gott att äta, heh.
pusshej !


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0