Min helg !

På lördagen på eftermiddagen nån gång,
kom jacqueline, hennes pappa, elin & frida
och hämtade mig, så åkte vi till
jacquelines sommarstuga som ligger utanför lekeryd eller nåt.
Mitt i skogen, hur mysigt som helst.

Vi hade sjukt kul.
Eller iallafall mesta delen ;)

Och frida som smög utanför fönstret
och skulle skrämma mig och jacqueline.
Så hade jag dragit för gardinerna,
så när hon står där utanför och försöker kolla in
så drar jag bort gardinerna och skriker precis framför glaset, så hon vart asrädd.
hahaha.

Sen skulle vi tydligen gå till agge.
Det är ungefär en halvmil dit.
Sen efter ett litet tag börja jag få skoskav som fan.
Så jag går och klagar skitmycket.
"jag har jäääätteont .."
"alltså jag orkar inte gå mer" osvosv.

Sen när jag tog av mig stövlarna
är mina hälar helt röda och lite blodiga.
"JAG SA JU ATT JAG HADE ONT"
Så jag har ingen aning om hur jag ska kunna gå imorgon ..

Hur som helst.

Sen bastade vi lite,
grillade marshmellows
och rodde ut med båten och snackade mitt ute på sjön.
Så himla mysigt.

Oj, detta inlägget blir väldigt långt känner jag.
Nu kommer lite bilder iallafall.




skogsmullar (;


Jacquelines husdjur hon hade några minuter. Hahaha.






Leka med eld <3



Sen idag var jag med julia.
Vi kollade på twilight,
fixade naglarna och så locka hon mitt hår
med papperskassar.
Kan länka hur man gör nån annan gång.




Blev väldigt lockigt,
men kanske ser bättre ut imorgon :)


Aja,
gonatt !


Skriv till mig!
Postat av: Sara

Fin fin blogg :) kolla gärna min - http://sarassaras.blogg.se

2009-09-07 @ 19:28:50
Postat av: jacqueline

åh, det var så sjukt nice !

tack för allt, det måste göras om.

ett minne för livet.

jag älskar dig (L)

2009-09-07 @ 21:20:36
Postat av: Nellie

fin blogg

2009-09-10 @ 19:14:21
URL: http://Nelliew.blogspot.com
Postat av: annablom

ih vad mysigt det låter! :)

2009-09-13 @ 17:16:17

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0