prao

Vi ska prao vecka 40-41 och jag vill verkligen inte.
Den dagen vi skulle lämna in praolappen var jag sjuk,
och jag var också sjuk sista dagen man kunde byta.
Så hon syon valde bara en plats till mig.
Jag hade aldrig hört talas om det, eller har en minsta lilla aning om vad det är.
Men så kolla jag lite på internet.

Procurator är ett av Sveriges ledande grossistföretag.
Vi erbjuder bl.a. Sveriges bredaste sortiment av personlig skyddsutrustning,
och allt du kan önska inom hygien-/torkpapper, lokalvård, kontorsartiklar, servering och emballage.

Skojar du ?
Jag ska praoa på det lagret tror jag.
Jag är sur just nu.

Skriv till mig!
Postat av: louise

klaga inte ;c

jag fick praoa på en tattuerings ställe. o grabben kan inte svenska1!!! o jag kan inte engelska. så kommer få sitta på en stol hela tiden, JIPPI

2009-09-19 @ 23:33:36
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0