Goodbye london!

Kom hem inatt från london. Bussresan var sjukt seg, men jag överlevde.
Vi åkte först anslutningsbuss ner till malmö,
tog en annan buss från malmö, genom danmark, stannade i tyskland en natt sen fortsatte
genom belgien, frankrike, färjan över till dover sedan till london.
Ja, det var en sjuk omväg och väldigt onödigt, men men.


Detta var min räddning under bussresan -














Vår "efterrätt"..
Inte så fräscht hotell om man säger så.




































Nån snubbe på stan, haha.















A little bit sliten yao.





























































































Ehehe..

Skriv till mig!
Postat av: becka

väldigt fina bilder :)

2010-08-06 @ 22:57:08
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/
Postat av: annablom

Ser ut som du haft en underbar resa :)!

2010-08-10 @ 14:39:06

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0