Du är inte (!) ful.

Vad sur jag blir på såna som inte vaktar sin tunga.
De som tror de kan säga exakt vad de vill och tror att det inte spelar någon roll
eller säger det bara för att få personen att känna sig lite sämre.

Visst att man inte tycker alla ser bra ut, så är det ju.
Men kan man vara ful? Vad är ful egentligen?
Och varför ska man säga det högt? Varförvarförvarför?

Jag fick precis en kommentar och det är anledningen till att jag skriver detta.
Jag försöker att inte ta åt mig, men jag blir ändå sur.


Skriv till mig!
Postat av: OTTILIA

du är en av de vackraste människor på jorden, bara så att du vet.

2011-02-27 @ 17:57:41
URL: http://ottiliastridh.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0