I swear he knew

Plötsligt så finns han där inne igen.
Inne i mina tankar, springer runt och vägrar försvinna.


Jag har alltid tänkt på honom på ett bra sätt.
De dåliga tankarna tog liksom inte lika stor plats, de var inte alls lika självklara.
Bara för de positiva jävla tankarna var där hela tiden,
förstörde jag mig själv, bit för bit.

Det var inte mitt fel, det var ditt,
men jag lät det hända. Igen och igen.


Skriv till mig!
Postat av: Kristin

Hej! Kul att hitta att du har en blogg (även om senaste inlägget inte var så muntert...)! De andra bloggar jag följer är svenska elitgymnaster, men de är i samma ålder som du.

2011-03-27 @ 12:07:43

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0