Otrohet, den sämsta lösningen

Jag är jävligt förbannad just nu.

När jag satt och kollade på tv nyss, så kom den värsta reklamen jag någonsin sett.
"Gör livet levande - Ha en affär" lyder deras motto eller vad man ska kalla det.

Sidan är alltså en datingsida för de som är gifta eller sambos.
En sida som helt enkelt uppmuntrar till otrohet.

Man undrar ju verkligen vad det är för idioter som sitter och gör sådana här sidor.
Och vilka idioter det är som blir medlemmar..

Det finns inte många saker som gör mig så förbannad som otrohet.


Skriv till mig!
Postat av: Anonym

Men Emilia!!!Det kan va riktigt bra tyvärr!!! Inte i längden men ibland trivs man inte med den man lever med... DU VET. Den här historien som jag lever i blir inte bra.... Du ger mig styrka ibland men håller inte med dig nu!!!

2011-03-14 @ 23:27:49

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0