fredag imorgon.. vem längtar?

Jo, jag gör!
Är hon alexander hela helgen. Det kan inte bli bättre.
Och åh vad skönt att demma två veckorna (som vart fullproppade med prov) är över.
Dem kommande veckorna blir nog inte så jobbigt. Härligt!

Nu ska jag nog ta nåt och äta och gå och lägga mig.
Känner mig riktigt trött.

Och imorgon ska jag förmodligen ta vaccinet mot svininfluensan.
Jag vill inte! Himla mamma som tvingar mig.


En liten kladdbild jag gjorde innan, haha!

Gonatt!

Skriv till mig!
Postat av: louise

du kommer bli helt slut i kroppen o:

o svin ont i nacken fick iaf jag o:

2009-12-06 @ 18:00:47
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0