måndagssjuk

efter första lektionen mådde jag inge vidare.
hade jätteont i huvudet och mådde illa.
tänkte äta och se om det blev bättre.
men lukten av falukorven fick mig att klökas :o
hahaha. iallafall, så jag stack hem.
sovit och vilat typ två timmar nästan.
orkar nog inte skolan imon heller.. hoppas jag slipper!

är galet sugen på godis..
och jag saknar joel. som vanligt. :*
sportlovet kommer suga,
för joel ska inte va hemma :(
jag tänker minsann inte sitta hemma hela lovet iallafall :o

denna texten blev lam, så jag slänger in..


30  sanningar om mig

1. Jag är förmodligen den enda i världen som heter emilia starkenberg.

2. jag är rädd för clowner, äckliga dockor, robotar, spindlar, ormar, mörker (ibland), hissar, höjder

3. jag är avundsjuk på mina kompisars utseende.

4. jag har aldrig varit såhär kär i någon.

5. när jag kollar mig i spegeln, känner jag inte igen mig själv.

6. jag älskar blomkål.

7. det är ingen som vet om min vikt. möjligtvis skolsköterskan.

8. jag är närsynt.

9. jag älskar joel, kramar, presenter, choklad, fota, shoppa, kompisar & musik.

10. jag skriver dagbok.

11. jag har jättesvårt att ta emot/ge komplimanger..

12. .. och att säga jag älskar dig irl.

13. jag vill bli fotograf.

14. hade jag haft läng, vikt och utseende till att va modell, hade jag tyckt det vart ascoolt.

15. just nu lyssnar jag på kristian anttila - hårt godis.

16. jag älskar att sjunga.

17. jag vill ha en ny/bättre kamera när jag fyller 15.

18. just nu har jag huvudvärk.     /careface

19. jag är glad att jag bytt stil.

20. min favoritmaträtt är tacos.

21. onsdagar är min turdag.

22. och mina turnummer är 3, 7, 14 & 29

23. the subways är sjukt bra.

24. jag älskar de flesta låtarna som är me i OC.

25. jag kan inte lyssna på nån låt me dåligt text.

26. om jag inte röker/dricker och så tills jag är 18, får jag pengar av måmo..

27. .. och det ska jag klara.

28. söndagar brukade vara mina deppdagar. alla var upptagna och jag tänkte för mycket. haha..

29. jag dömmer ganska ofta :(

30. jag är en dålig förlorare.


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0