00:12

Kollade på en film för en stundsen.
Anna Nicole Smith.
Handlade typ om hennes liv och sådär.
Den var faktiskt väldigt bra ! :)



Nu har jag spelat lite sims också, heh.
Igårnatt var jag uppe lite sent,
så ska väll gå och lägga mig nu snart.
Haft himla ont i huvudet hela dagen..
Tror dock det är för jag bara sitter inne hela tiden..
Borde börja gå ut och gå/springa oftare..
Gjorde det härom dagen, och det är faktiskt väldigt skönt. :)
Sen borde jag faktiskt göra något åt min kondition som förövrigt är en av sveriges sämsta, haha.

Men nu ska jag nog ta och lägga mig.
Gonatt !

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0