A6

Idag var jag som sagt på A6 med lilli :)
Köpte nytt ritblock, hårspännen och en blå-svart randig tunika.
Kanske kommer bild på den nån gång (;
Det var iallafall väldigt kul !
Saknat lilli nu när hon vart bortrest !

Iallafall,
nu har jag suttit här ett bra tag.
Ritade en bild innan också, hah.
Kunde blivit bättre.. och är inte jättenöjd..
Men aja, här är en bild.







Jag skäms.
Jag skäms över hur bra
jag kommer ihåg allting..
och att jag fortfarande tänker på dig ibland.
jag menar, kom igen..
det var mer än 5 månader sedan..
eller tja, 158 dagar sedan för att vara exakt.

Vad tänkte du med ?
Eller tänkte du ens över huvudtaget ?
Du trodde inte jag skulle få reda på det..
eller hur ?
Det började med ett rykte.. Och..
rykten skapas inte utan anledning.. eller ?

Jag vet inte ens varför jag skriver dethär..
Du kommer aldrig se det här iallafall.

Jag har bett dig dra åt helvete
och du har bett mig att sluta prata med dig.
lyckligt var det slutet.

Skriv till mig!
Postat av: annablom

vännen <3



fin bild!

2009-08-02 @ 12:42:01

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0