Dagens

Dagens borde: kolla vad jag ska packa ner
Dagens planer: tv, datorn, sova
Dagens fundering: en hel del
Dagens vill ha: någon att vara med ! 

Dagens klädsel: shorts och svart linne 

Dagens frisyr: nyduschat

Dagens smink: har inget just nu
Dagens händelse: händer inte mycket idag faktiskt 
Dagens låt: damien rice - cannonball

Dagens saknad: ..

Dagens dummaste: vädret !

Dagens sjuka: lite huvudvärk

Dagens roligaste: inte hänt nåt roligt idag ;o 

Dagens favorit: OC

Dagens köp: ingenting
Dagens godis: inte ätit nåt godis.. än :) 

Dagens humör: fundersam och lite småsur 
Dagens ord: "Skulle kunna säga det 1000 gånger för jag menar det. Du är finast."


Skriv till mig!
Postat av: SANNAH

tacktacktack så mycket:)

2009-07-01 @ 22:11:04
URL: http://saanzil.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0