Freda'smys

Hej !
Nu sitter jag här som en säck potatis, hah.
Var som sagt på marknad. Lommeryds marknad
för att vara exakt ! :)
Det regnade och det var inte jättemysigt direkt.
Men eftersom vi köpte godis,
så gjorde det inte så mycket ;)
Efter det åkte vi till sjukhuset och hälsa på farmor.
Och sen åkte vi och åt pizza !
Haha, ätit pizza två gånger på samma vecka..
jag brukar äta två gånger om året typ :o
Haha, men iallafall.

Nu ska jag kolla på p.s i love you !
och jag måste säga att jag älskar den filmen !



Gonatt och ha det bäst !

Skriv till mig!
Postat av: ottilia

Gud vad fin du har gjort bloggen emilia! :*

kika gärna in på min i mellanåt också <3

2009-08-01 @ 21:49:59
URL: http://ssignatursvart.blogg.se/
Postat av: annablom

den är jättebra den filmen!

första gången jag såg den grät jag, brukar inte gråta till filmer, haha :) <3

2009-08-02 @ 12:41:08

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0