Frilufsdag.

Tisdags - jag och sanna var asflummiga :D

Igår - Hände inget speciellt faktiskt.
Vi städade skåpen och så.
och förresten, jag älskar bonaqua.

Idag - Frilufsdag, gå till roselundsbadet och bada.
Meeeen.. jag stannade hemma idag istället.
Vill verkligen inte bada.


Förövrigt åker jag till Kroatien den 11 juli (;
Jag läääängtar !
ska jag iallafall bada.
Sola och fota också (;




Jag har lust att skriva om nånting..
men jag kommer inte på nåt :(
Kanske skriver senare om jag kommer på.
och jag funderar på att ta bort min blogg.. men inte säker o:
Det är ingen som kollar :(

Nu ska jag fixa mig tror jag.
och gå ut med hunden också !


Skriv till mig!
Postat av: Sanna

Hehehe , tisdags var ju bäst!

Skriv oftare och lägg in bilder så kollar folk ♥

2009-06-12 @ 18:23:14
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0