en helt vanlig söndag

Dagen började ju bra,
solade lite, åt jordgubbar och så :)

Nu verkligen öser det ner och då blir det att 
lyssna på låtar från min spellista på spotify..
"Emilias lugna favoriter"    hahaha
Vovven min ligger i knät och lyssnar med mig.
Eller jag tror han sover förresten. (:

Här är den iallafall;

747 - kent
Comptine D'un Autre Été, L'aprés-Midi - Yann Tiersen
Creep - Timo Räisänen
Dice - Finley Quaye & William Orbit
Dom dimmiga dagarna - Håkan hellström
Du kan få mig hur lätt som helst - Lasse Lindh
E4, E18, väg 13 - Markus Krunegård
Elegi - Lars Winnerbäck
Eve, the apple of my eye - Bell X1
Fem enkla saker - Lasse Lindh
For the windows in paradise - Sufjan Stevens
Gårdakvarnar och skit - Håkan hellström
Hanna - Melissa Horn
Happiness - The Fray
Heartbeats - José González
Honey and the moon - Joseph Arthur
I go to sleep - Sia
It's gonna be love - Mandy Moore
Kom ihåg mig - Lars Winnerbäck
Kom änglar - Lars winnerbäck
Kungsholmens hamn - Melissa Horn
Nicest thing - Kate Nash
Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck, Miss Li
Only hope - Melissa horn
Paris - John ME
Rockenroll, blåa ögon - igen - Håkan Hellström
Samma nätter väntar alla - Markus Krunegård
Seaside - The Kooks
Shoreline - Anna Ternheim
Socker - Kent
Stjärnfallet - Markus Krunegård
The world at large - Modest Mouse
Till hiva - Melissa Horn
Utan dina andetag - Kent
Vi - Lasse Lindh
Vi två, 17 år - Håkan hellström


Väldigt bra låtar måste jag säga.
Och om ni inte fattade så är de låtarna med fet text lite bättre än alla andra (;
hahah

Måste också säga att Lasse Lindh
är så bra så det är inte sant.
Måste lägga in en bild på honom bara för det ! :D


Men nä, nu ska jag inte skriva mer !
puss


Skriv till mig!
Postat av: Fidde

Jag har även hittat din blogg:)<333 Kyss sötaste

2009-06-14 @ 18:10:29
Postat av: mollyyy

Lasse Lindh kan ju vara det bästa som finns ibland. <3

2009-06-18 @ 21:16:08

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0