alexander.

David Gray - This years love





det är otroligt
hur du kan få mig må så bra.
bara genom en blick,
en kyss eller
en smekning,
och jag mår bättre än någonsin.

att känna dina andetag mot mitt hår,
dina fingrar mot min hud,
höra dig säga att du älskar mig,
känna din hand hålla hårt om min,
det känns som det är just det,
som jag lever för.

även fast du snarkar
och tar all plats i sängen,
så bara älskar jag att ligga där bredvid dig.
finns ingen bättre plats på jorden.

och det är otroligt
att du är min.
för det är du ju, eller hur?
bara min.
jag tror inte jag har förstått det än.
det känns som en dröm.
en såndär sagolik dröm,
och jag vill aldrig att den ska ta slut..


Skriv till mig!
Postat av: Anonym

aw så söta ni är :D <3

2009-12-02 @ 15:48:51
URL: http://stinaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Alx

jag är bara din och ingen annans!! jag älskar dig Emilia!<33

2009-12-02 @ 19:32:54
Postat av: Anonym

åh så söta :)

2009-12-07 @ 16:45:23
Postat av: anna

Haha, jag har också sån bäddsoffa :D!

2009-12-09 @ 21:07:27
Postat av: evelina <3

aww va söta ni är tsm :)

och texten va hur fin som helst! :)<3

2009-12-13 @ 01:29:12
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0