bilderna från stockholm.

I torsdags gick jag upp klockan 5,
och vi åkte från jönköping runt 7.

Först var gick vi på stan i ca 1.5 timme,
sen var vi inne på riksdagen och kollade runt,
sen hade vi lite mer än en timme på stan.
Efter det åkte vi till vasamuseét,
och sen bar det hemåt.
Blev bara bilder från bussen,
eftersom det regnade så
mycket!



Sexiga Julia, hah.


Julia & Elin.


Sanna & Tom.


August & Johan.


Nils & CJ


Jacqueline!


Joel & William.
De fick även "äran" att sitta framför mig & sanna ..
Nästan lite synd om dem, eftersom jag och sanna var helt galna,
skakade sätet, drog dem i håret osv, haha! 4 timmars bussresa är
inget för mig och sanna.


Jonis & Julia.


Blondinerna, hah.


Stina på museét ;D


En bild från bussen.


Vi kom hem ungefär tio,
så jag orkade verkligen inte gå till skolan igår.

Skriv till mig!
Postat av: Sanna

hahah fint! William älskar mig, och han gick hem från skolan innan jag kom dit igår hah!

2009-11-07 @ 15:36:21
URL: http://sannafogelberg.blogg.se/
Postat av: juliamicu.

HAHAHAHHAHAHHHAHHAHAHHAHA!

vad sexi jag är på första bilden.

2009-11-07 @ 16:07:41
URL: http://juliakritiserar.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0