jag vet vem jag är när jag är med dig.

Idag gick jag hem vid 12 ungefär.
Hade så himla ont i magen att jag spydde nästan.
Nä, okej.
Lite överdrivet kanske, men ont hade jag minsann!

Och alla har vi tjejer väll hört att det är bra att träna
när man han mensvärk?
Jag tränade innan idag, och hade lika ont efter,
så är inte så säker på om detdär funkar faktiskt! haha.

Annars har jag mest suttit här och degat.
och känner att dem senaste inläggen varit ganska tråkiga.
Alla handlar bara om min tråkiga vardag i skolan.
Men jag ska bättra mig..
Nån gång..
Eller nåt.

Skriv till mig!
Postat av: Simone

SV: Vad gullig du är - TACK emilia! :D

2009-11-10 @ 11:05:21
URL: http://fattybom.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0