kvällens sysselsättning!





Fixa naglar.

Inte så bra bilder, men vem orkar en måndagskväll som denhär?
Inte jag iallafall.
Gonatt.

Skriv till mig!
Postat av: Leia ♥

Snyggt!

2009-11-16 @ 23:04:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: simone

Så fint! :D

2009-11-17 @ 11:26:07
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är inte en käfft som bryr sej om dina naglar så du behöver inte lägga upp skit bilder på dem och vem fan bryr sej? Palla skriva en massa skit om det gör nått vättigt plugga bli smart skit i bloggandet det funkar iaf inte

2009-11-17 @ 22:52:34
Postat av: Alx

jag bryr mig din anonyma jävel, får jag reda på vem du är då ligger du fan inte bra till. Emilia skriver inte en massa skit som du ser och det är nog du som borde göra något vättigt än att kommentera. Din framtid kommer i alla fall inte funka. Så FUCK OFF din anonyma jävel som inte våga skriva att det är från dig. Vänta du bara, skulle fan inte tveka och slå dig.!



EMILIA STARKENBERG, JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-11-18 @ 18:03:38

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0