skitfobier.


(inte den riktiga versionen, kommer några killar när det gått typ 1.00,
men går inte kopiera länk på orginalvideon. :(
)

Jag tycker verkligen låten är bra. Men musikvideon.. uuhh. Kan inte kolla.
Som en del kanske vet så hatar jag clowner. Jag är verkligen rädd för dem.
och det är inte det enda jag är rädd för.
Jag är rädd för clowner, ormar, spindlar, åka hiss, höjder, cellskräck, mörker (ibland), en del äckliga dockor och blod (ibland).

Som en gång såg jag en pytteliten spindel i duschen.
När den sen var borta fick jag för mig att den var på mig och blev hysterisk.

Eller som när jag skulle åka hiss på stockholmsresan med klassen.
Vi var mer än halva klassen i hissen (cellskräck), och inte nog med det,
så började en hoppa och hela hissen gungar.
Det slutade med att jag börja gråta som bara den.

Någon som har något tips på hur man blir av med fobier?

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0