fina vänner, skräck & nytt album.

Som sagt så kom stina & julia till mig halv sex eller nåt.
Så vi kollade på
crazy eight (en dålig film, som var rätt konstig)
kallt byte (en norsk skräckfilm som var väldigt bra faktiskt!) och
fired up (en cheerleader-film typ, och den var bättre än jag trodde, riktigt rolig!)
Vi satt mest och förstörde första filmen, hah.

Det var iallafall mysigt :)



Sen såg jag att Tegan & Sara hade släppt nytt album.
Här är det, för dem som vill lyssna :)
> Sainthood <

Här är en ganska gammal låt med dem :)


Känner att det blev ett väldigt rörigt inlägg nu, hah !




Skriv till mig!
Postat av: juliamicu.

god natt, se bara upp så att jag inte kommer och spökar (6) <3

2009-11-01 @ 01:50:30
URL: http://juliakritiserar.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0