Jensen.

Just nu sitter jag här och tänker på gymnasiet.
Jag är så himla nervös.   Visst, det är inte förrens i höst, men tiden går snabbt.
Jag vet inte en enda person som ska på samma skola ens (Jensen).
Jag har alltid haft lite svårt för att skaffa nya vänner och varit blyg,
så darför har jag ingen aning om hur det kommer bli..

Tänk liksom.. ingen man kan skratta med om man går fel..
Ingen att sitta med på lunchen.. osv.


Men gymnasiet verkar iallafall bra,
så jag får försöka tänka positivt! Heh.

Skriv till mig!
Postat av: louise

samma här :o

kommer va helt själv :(

sitta själv i maten, inte min grej :o

2010-04-22 @ 19:09:54
URL: http://llouisejensen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0