Tjatjatjat.

Var på stan igår med stina. Köpte asnajs klänning som jag ska
ha på skolavslutningen och min fasters bröllop!
Så tycker min mamma att jag ska ha samma skor som förra året.
"Men herreeeeguud mamsi. Jag kan inte ha dem stockholmsvita skorna
till den snövita klänningen!"

Skämt åsido.
Men kände ingen lust för att ha olika vita färger, och ha samma detta året.
Som tur är kände min pappa sig snäll och fyllde på mitt kort.
Så får väll gå på stan snart igen och köpa skor.

Sen har jag även två rabattkuponger på kicks! Åhå.
Nu är bara problemet att dra med någon till stan igen.

Nu ska jag sova iallafall. Toodels!

Skriv till mig!
Postat av: Anonym

Kan du inte visa bild på klänningen? :)

2010-04-28 @ 08:10:31
Postat av: Alx

Åhh, gött med bröllop :)

2010-04-29 @ 15:57:49
Postat av: mariiiii

otroligt vackra bilder i headern!:D

2010-05-02 @ 20:58:41
URL: http://mmaris.blogg.se/
Postat av: anna

Haha, lite bortskämd ;)

2010-05-16 @ 20:11:59

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0