22. Dethär upprör mig.





Det här upprör mig.
Folk som behandlar andra människor dåligt. Försöker få dem att tro
att de är mindre värda än vad de egentligen är.
Det kan vara allt från otrohet till mobbning.
Jag förstår inte hur man kan såra någon och vara medveten om det?
Då kan man omöjligt tänka på nåt annat än sig själv.

När t.ex flera stycken ger sig på en stackare,
så tror jag inte att det är många som förstår hur sårad denhär människan blir.
Det tar evigheter att bygga upp självförtroendet igen.

Och när man är otrogen mot någon.
Vad tänker man på? Och vem tänker man på, mer än sig själv?
Man kan förstöra någon. Ordentligt.
Så till er idioter, som varit otrogen, tänker vara otrogen, whatever!
Tänk er för.

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0