25. Vad jag vill bli..






Vad jag vill bli när jag blir stor.

Just nu känner jag för att bli psykolog eller kriminalvårdare, eller något inom det iallafall.
Jag tycker det är otroligt intressant att få reda på varför människor
gör som de gör vid vissa tillfällen osv.
Jag vill kunna hjälpa till. Göra skillnad. Försöka få folks negativa tankar, till något bra istället.

En del tror att man som psykolog bara sitter och frågar "varför?"..
Sjukt idiotiskt, då jag ser något mycket mer i det arbetet.

Jag vet dock inte om jag kommer klara av det.. Det verkar verkligen tufft.
Och jag är klen..
Haha, nejdå, men jag mår gärna dåligt när andra gör det.

Men vi får se hur det blir med den saken :)

Skriv till mig!
Postat av: Anonym

Har inte läst din blogg på ett tag, blev glad när jag läste det här.



Världen går runt med hjälp av tankar likt dina.

2010-12-21 @ 21:27:25
URL: http://ungdomsnostalgi.blogg.se/
Postat av: Anonym

...och du är inte klen.



Jag har inte pratat med dig på år och dagar, men är det något jag minns är det din vilja. Du kan bli vad än du vill.

2010-12-21 @ 21:40:41
URL: http://ungdomsnostalgi.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0