8. Ett ögonblick.






Ett ögonblick.
Detta är en grej som jag tycker var så otroligt fint.
Det var i början av september förra året.

Jag och mina kompisar, Frida, Jacqueline och Elin,
skulle vara en helg i Jacquelines stuga, mitt ute i skogen.
Hur som helst, vi hade det superbra hela dagen. Eller ah, nästan iallafall ;)

På kvällen skulle vi ut med båten.
Himlen var kolsvart med massa stjärnor,
men vi kunde se ljuset från huset, lite längre bort.
Vi pratade om såna saker bara kompisar gör. Hemligheter.

Sen var det tystnaden..
Det var ingen pinsam tystnad eller så. Det var bara riktigt tyst.
Det enda man kunde höra var vattnet som skvalpade på båten.

Så vi satt där, under stjärnhimlen,
mitt ute på sjön, det var i princip knäpptyst och vi bara var.


Som sagt, mitt ute i skogen. Haha.

Skriv till mig!
Postat av: Jacqueline Asplund

Haha, naw vad sött skrivet.

Det var riktigt mysigt! Jag saknar dig sötnosen :)

2010-12-01 @ 15:24:52
URL: http://jacquelinea.blogg.se/
Postat av: frida

åh, håller med jacqueline. perfekt beskrivning!

hade det ju riktigt mysigt :)

2010-12-01 @ 16:12:39

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0